"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. augusztus 3., vasárnap

Ma bennünket is elért...Nem tudtam, hogy...

Egy kis kiegészítés....
Mikor ezt a posztot megírtam, nem tudtam , nem sejtettem, hogy körülöttünk micsoda károk lettek... Szinte pár száz méterrel, pár km-rel  felettünk egy egész utca/Cserkúton/ jött le kaviccsal, kerítéssel oszlopokkal együtt.  Járhatatlan lett az utcaAztán Pécs átváltozott csónakázó tóvá...és amíg én nézelődtem más  mentette a pincébe és a többi létesítménybe a kis cuccait... Tehát mondhatom.... NAGYON megúsztuk....

Rettenetesen fülledt volt a levegő...Aztán délután leszakadt az ég... Dézsából sem önthették 
volna..... És az a rengeteg víz.... de előtte a föld is mozgott alattam, annyira dörgött..." Cica nagyság" is elvonult  a szoba legegeslegbelsejébe, őrizni a valamit... mert kell hogy valamihez ilyenkor odabújjon... Apa rekaméját nézte búvó helynek  végül is...ÉÉÉÉs nagy szerencsénk volt.... kicsit arébb nagy jégeső is volt...Délelőtt virágokat fotóztam... most még nem láttam.... földig ér minden...







Majdnem mindegyik muskátlim elégett... ez maradt volna meg... DE Maci úgy gondolta ezt kell őriznie... és alatta fekszik... Valahányszor csak felnéz... a muskátlit teszteli...



12 megjegyzés:

  1. Hát Benneteket sem került el? Az én szépséges virágaimat is jól megtépázta, most kezdem rendbe hozni őket! Sok letörött, felborult, eldeformálódott. De talán sikerül őket újra széppé tennem!

    VálaszTörlés
  2. Hűűűű , felétek leszakadt az ég ...!

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik, ez egy ilyen nyár... minket is elkapott párszor a felhőszakadás útközben, szerencsére többnyire éppen buszon ültünk... :)

    VálaszTörlés
  4. Vera, gondoltam Rád, míg leszakadt a felhő :)
    Én csak szörnyülködtem a panelablakból látva, hogy utcahosszat ömlik a víz, s hogy derékvastagságú letört ágakat úsztat az úton, hogy cseresznyenagyságú jegek potyognak be az erkélykorlát alatt,...de belegondolni is rossz volt, mi van annál, akinek kertje van és várja a termés beérését vagy szép virágai vannak, vagy fóliája....
    Remélem, hogy CSAK földig hajolt minden és nem lett nagyobb károtok!

    VálaszTörlés
  5. Húú, nem kímélt meg semmit az égi harag :-(
    Remélem a fóliában nem tett kárt. Most más sem hiányozna nektek pluszba :-(
    sokat gondolok rád , és küldöm a pozitív energiát Puszi!

    VálaszTörlés
  6. A mindenit! Kommentet olvasva itt érzékelem, mert bár nálunk is esik rendesen, de eddig megúsztuk károk nélkül. Ez egy ilyen nyár, írja Ildikó és tényleg.

    VálaszTörlés
  7. na az ilyenektől félek én, de nagyon....csak olvasom, hogy mindenütt milyen felhőszakadások vannak és az jut eszembe, hogy egy ilyentől mi már simán merülnénk :(

    VálaszTörlés
  8. Nálunk is volt vihar a minap, valamelyik hajnalban. Épp a babát szoptattam, amikor elkezdődött az égszakadás. Akkorákat durrogott... Én párszor összerezzentem, de a párom és a kisfiam nyugodtan alukált tovább :D

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm.Nekem is mindig eszembe van az a kedves blogoló, ha tudom hol lakik, ép az adott helyen megy a cirkusz...Szemmel kisérem a történeteket, hol van ép zivatar.,Kicsit szerencséseknek mondhatjuk magunkat, mert azért a Mecsek sok mindent felfog...igaz akkor is, ha kéne már az áldott eső...Azt hiszem idén senki nem panaszkodhat eső ügyben... Csak a sok munkát sajnálom, és azokat az embereket, kiknek egy ilyen nagy viharban oda mindenük...és a sok munkájuk...Sajnos az előrejelzésben is minden napra jut valahol eső... Eső mentes napokat kívánok és köszönöm hogy megtiszteltetek a megjegyzésetekkel és gondoltok rám...

    VálaszTörlés
  10. Néhányszor leszakadt felénk is az elmúlt hetekben. Ma például éjszaka kezdte -hajnali háromkor a víz dobolására ébredtem- s napközben is esett végig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most ha naplót kéne vezetnem, könnyű dolgom lenne, mert mindig írhatnám hogy esett és megint esik,és megint dörög ,és megint esik.... Szerintem Medárd most van...

      Törlés