"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. január 23., kedd

Rókaszemek..

Ezeknek a rókaszemeknek köszönhetem hogy katicivel találkoztunk úgy, hogy szinte kereszteztük egymás útját...Míg én a morzsákkal voltam ,elfoglalva,  hogy menet közben a kabátomról letöröljem,//már ép dél körül járt, és sajnos ilyen időtájt kell ennem ha nem akarok elájulni////és hol van az utca számozása ,   éreztem, mintha nézne valaki.Ránéztem...és tudtam hogy ismerem, de vajon honnan, töprengtem, de addigra már meg is szólított....szerencsémre...  "Vera te vagy?""Katici vagyok""... mondta halkan...nagyon megörültünk egymásnak...HA akartuk volna akkor se sikerült volna így találkoznunk...és mintha ezer éve ismernénk egymást, úgy beszélgetünk..Mint a blogján is átjön, szerény és  kedves .... úsztam a boldogságtól, hisz már volt hogy beszéltünk meg találkozót, de sajnos akkor nem sikerült... régi vágyam teljesült, egész véletlenül...Szépen sütött a nap is, csak sajnáltam ,hogy szorított az idő, szívesen beszélgettem volna még...Remélem még  majd találkozunk...
Még az nap egy barátnőmnek el is meséltem  a történteket,jó volt újra mindent elmesélni... velem örült...
Igazi szép bejegyzést írt katici a blogján, mint ahogy máskor is ír...nem vagyok nagy fogalmazó...és be kell vallanom nem tudom le írni ,és megfogalmazni szépen amit érzek és gondolok...Én inkább kézimunkázom, mint írok...Köszönöm...hogy megszólítottál...

                              ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Akit érdekel katici bejegyzése és a kommentek is...itt olvashatjátok...KATICI BLOGJA

Természetesen a rókica is elkészült, majd jövök vele... valahányszor ránézek a rókára, mindig eszembe jut a találkozásunk...





jövök a következő bejegyzésben a többi fotóval...


kinyílott a névnapi jácintom is...

10 megjegyzés:

  1. Vera, én még most is mosolygok, annyira valószerűtlen volt az egész. S talán pont a spontánsága miatt volt olyan őszinte és jó élmény. Pont olyan vagy életben is, mint ahogy elképzeltelek, olyan közvetlen, barátságos és hiteles... és persze szerény, mint itt is. Nagyon örülök, hogy vettem a bátorságot és megszólítottalak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még sokáig igy is marad,... sokszor jut eszünkbe, az akinek ebbe, vagy hasonlóban nincs vagy nem volt része, nem is tudja milyen....érzés...
      Remélem megadatik még, hogy több időnk legyen és egy pár órát elcsicsereghessünk...
      Már többször megfigyeltem, ha magán jellegűt írok én, a megjegyzések és az emberek eltűnnek mellőlem. Sokszor érthetetlen ez a blog számomra még ennyi idő után is...

      Törlés
  2. Valóban szívet, lelket melengető érzés összefutni egy ismeretlen ismerőssel. Tudtatok aludni az élmény hatása alatt? Jó veletek örülni.
    Vera tetszik a róka koma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÜGYEEEEEEEEEEEE,,???Ez az érzés sokáig megmarad... Nem gondolod????,
      Szerintem is aranyos a róka... vagy bármelyik horgolt figura...Egy kis gyakorlás kell, aztán összeszedem a másik "szörnyhöz" a fonalakat meg minden tudásomat...

      Törlés
  3. Verám! Nagy örömmel olvastam a találkozásotokról! Biztos szuper élmény volt.
    A rókakomára már nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz. :-) Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Igen nagyon szuper volt...még ha rövid ideig is tartott...
      Már láttad a rókát... szerintem aranyos és jól is sikerült...nagy örömömre

      Törlés
  4. Velem is volt már ilyen, hogy a való életben véletlenül találkoztam egy blogos ismerőssel. Jó érzés volt.
    Nagyon szép a róka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Rita hogy itt vagy és hogy írtál is...Akkor tudod miről írtam,milyen érzés keríti hatalmába az embert ilyenkor...
      Köszönöm a róka nevében is...

      Törlés